بچه مسجدی های فعال کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) تجلیل شدند 

بچه مسجدی های فعال کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) تجلیل شدند 

تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
 مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی کانون امام علی (ع) جیرفت با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، رئیس دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام علی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی کانون امام علی (ع) جیرفت با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، رئیس دفتر نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام علی (ع) برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در این مراسم، مسجد را مکانی معنوی دانست که نوجوانان و جوانان دینی تربیت می کند و گفت: کانون های فرهنگی هنری که در دل مساجد قرار دارند نقش مهمی در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و ایجاد روحیه شادی و نشاط معنوی در آنها دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یکی از اهداف کانون های مساجد را تربیت هنرمند متعهد انقلابی دانست و افزود: کانون های مساجد باید در کنار انجام فعالیت های فرهنگی در مساجد به مقوله هنر نیز توجه کنند.

وی ابراز کرد: در همین راستا می توانند برای نوجوانان و جوانان دوره آموزش هنر از جمله سرود و نمایش را برگزار کنند.

«یونس میجانی» در حاشیه این مراسم، گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، ۴۰ نفر از فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) که در برنامه های مختلف با ما همکاری داشتند، با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شدند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: تعدادی از این افراد در گروه تعزیه، نمایش و دیگر برنامه های کانون مشارکتی فعال داشته اند.

وی اظهار کرد: جا دارد از امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام علی (ع) که در اهدای این جوایز ما را همکاری کردند، تشکر کنم.

میجانی در خاتمه عنوان کرد: همچنین در این مراسم از حسین بهرامی مدیر سابق کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) که همواره در اجرای برنامه های کانون با ما همفکری و همکاری می کنند، تجلیل شد.

پایان پیام/ 586